You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Acidload.com. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

dlb

Professional

• "dlb" started this thread

Level: 30

Experience: 289,952

Next Level: 300,073

• Send private message

1

Saturday, March 17th 2012, 3:59am

Danny Trejo is Bad Ass

BAD ASS COMING SOON!

Danny Trejo spielt eine Internet-Meme. Letztes Jahr machte das Video „AC TRANSIT BUS FIGHT I AM A MOTHERFUCKER“ die Runde durchs Netz, darin vermöbelt ein Rentner im Bus einen jungen Mann, der ihm dumm kommt. Eigentlich ziemlich blöder, für’s Internet aber auch leider typischer Schrott. Was will man machen. Und das wurde jetzt verfilmt mit Danny Trejo als Bad Ass. They messed with the wrong senior citizen! Joa, kann man so machen.

In den USA kommt „Bad Ass“ am 13. April in die Kinos. Ein deutscher Starttermin steht noch nicht fest.

Trailer 1:

Trailer 2:

Auf den Film freu ich mich richtig! Die Trailer hab mir schonmal sehr gefallen. Danny Trejo ist sowieso immer top!

madturtle

Beginner

Level: 12

Experience: 2,303

Next Level: 2,912

• Send private message

2

Saturday, March 17th 2012, 5:42am

Der 'Epic Beard Man' :D Ich wusste das Titelbild erinnert mich an iwas^^
Wird gewiss auch wieder top! Trejo lohnt eigentlich immer sehr

Legend:

Forum contains no new posts